Czy Mojżesz miał rogi?
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 08:32:03 UTC
Rogaty Mojżesz:

Rogaty Aleksander Wielki:

Rogi u ludzi współczesnych:
http://www.weirdasianews.com/2010/03/24/chinese-woman-grows-horn-head/

Mojżesz i Aleksander Wielki byli związani z Egiptem, z heliopolitańskim
kultem Amen-Ra.

Stary Testament kompilował lewita Ezdrasz Ez-Ra = Is(is)+Ra jako historię
ludu Is-Ra-El.
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
d4r3qomg
2015-01-15 17:37:31 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
http://traveljapanblog.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/12/dsc01966trim.jpg
http://taylormarshall.com/wp-content/uploads/2013/08/horns-of-Moses.jpg
http://s526.photobucket.com/user/gaiuskaiser/media/alexander-horns.jpg.html
[...]
Ciekawy temat poruszyłeś, ostatnio o tym myślałem.
Mojżesz = Moses= Mose= ang. Moose = łoś z rogami :)
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 22:49:58 UTC
W dniu czwartek, 15 stycznia 2015 09:32:05 UTC+1 użytkownik Jakub A.
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Jest ciekawsza rzecz: Sol-Om-On = Słońce + Om + Heliopolis = ???-???-??
Ale co się kryje pod tymi znakami zapytania o tym sza.
Deszcz pada na Świątynię ;)
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 23:04:43 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

PS. Nie zauważyłeś, że te wszystkie imiona są mantrami:
EZ-Ra, Is-Ra-El, Sol-Om-On, ???=???=?? etc.

Sol-Om-On oznacza Potrójne Słońce, Dainichi
Dainichi = Buddha Vairocana = Król Prawdy (Dharmaraja)
Autorzy Biblii wpasowali tę postać w swoje warunki.

Pattnęrką Sol-Om-On'a miała być królowa Sheba
She-Ba = Xi-Wang (Zachodnie Królestwo).
Xi-Wang-Mu = Zachód+Król+Matka (Królowa Matka Zachodu).
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
d4r3qomg
2015-01-16 17:31:57 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Akurat zauważyłem to i znam to, z braku chwili się nie rozpisywałem :)
Tu taki dawny kolega częściowo pisał na ten temat:
https://dmr44blog.wordpress.com/2013/04/17/kim-jest-ra/
Jakub A. Krzewicki
2015-01-16 18:10:48 UTC
Post by d4r3qomg
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Yam Ham Vam Ham
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
d4r3qomg
to wal sie
d4r3qomg
Wal się żydzie
Jakub A. Krzewicki
2015-01-17 00:49:01 UTC
W dniu piątek, 16 stycznia 2015 19:10:49 UTC+1 użytkownik Jakub A.
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by d4r3qomg
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Ja tylko tak żeby pokazać, skąd w Starym Zakonie to mają.
Przecież oni to wszystko wyciągnęli z Vedy.
http://www.himavanti.org/en/c/himavanti-1/yahvah-the-lord-god-in-indian-veda
Coś za dużo ludzi zaczyna chorować na dosłowność.
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-17 01:31:35 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by d4r3qomg
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

PS. Próbuję zrekonstruować odpowiednią mantrę, żeby się nią móc posługiwać,
nie obchodzi mnie w tej chwili kontekst kulturowy tylko technika.
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-17 01:34:38 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki

PS^2. http://www.strazak.pl/index.php/topic,11394.0/wap2.html
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 23:09:39 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

Pattnęrką Sol-Om-On'a miała być królowa Shebah
She-Bah = Xi-Wang (Zachodnie Królestwo).
Xi-Wang-Mu = Zachód+Król+Matka (Królowa Matka Zachodu).

PS^2. Sol-Om-On = Dainichi Nyorai

She-Bah = Xi-Wang-(Mu)
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 23:29:23 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

http://www.univie.ac.at/rel_jap/w/images/f/f8/Dainichi_sonsho_mandara.jpg

She-Bah = Xi-Wang-(Mu)
http://i62.tinypic.com/2zg55at.jpg

PS^3. Amen = Om+On
Amen-Ra = Om+On+Ra = Sol+Om+On
Amen-Ra
http://www.luismorcillo.com/E.%20TOPIC/e.1.
%20topics/mitologia/Mitologia_Egipcia/Fotos_tarjetas/amon.jpg

Zwróć uwagę na koronę Amen-Ra & koronę Dainichi.

To wszystko są bardzo dobrze dopasowane systemy, teraz tylko zależy od tego
jak to użyć.

Zwróć uwagę na słońce w koronie Amen-Ra.
Teraz porównaj z Hinomaru (Flagą Japonii):

Wersja Hinomaru z promieniami ("rogami"):

Teraz flaga Macedonii:

Aleksander Macedoński był potomkem Amona-Ra (Sol-Om-On'a).
Czy Cesarze Japonii to potomkowie Sol-Om-On'a?

Flaga Tybetu, znów symbol Sol-Om-On'a:

Flaga Kurdystanu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Flag_of_Kurdistan.svg
Flaga kurdyjskich Yezidów:

Anioł Paw, Malak Taus:
Jeszcze jedna religijna postać oparta na Vairocanie.
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 23:33:53 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9e/Flag_of_Japan.svg/1280px-Flag_of_Japan.svg.png

Wersja Hinomaru z promieniami ("rogami"):
http://www.japancoolture.com/files/8613/3724/8075/SUZUKI_Swift_ShortArticles_2012_MAY_flag_04.jpg

Teraz flaga Macedonii:
http://peacesymbol.org/peacesymbol.org/peace/the_republic_of_macedonia_peace_sign_flag-999px.png

http://www.bic2011.org/wp-content/uploads/2012/02/C.jpg

Flaga Kurdystanu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/35/Flag_of_Kurdistan.svg
Flaga kurdyjskich Yezidów:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Yezidi_Flag.jpg

Anioł Paw, Malak Taus:
http://36.media.tumblr.com/tumblr_mdv0g3Cgco1rjq2pho1_500.jpg
Jeszcze jedna religijna postać oparta na Vairocanie.

PS^3 Malak Taus = Mahāmāyūrī (Kujaku Myōō)
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahamayuri
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-15 23:58:57 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

PS^4 Malak Taus = Mahāmāyūrī (Kujaku Myōō)
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahamayuri

PS^5. Genesis: Abraham & Sara vs Veda: Brahma & Sarasvati
Autorzy musieli korzystać ze wspólnych źródeł!
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
2015-01-16 00:06:21 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]

PS^6 Dainichi & Amaterasu = Sol-Om-On & She-Bah
http://journeyingtothegoddess.wordpress.com/tag/lilies/
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Chiron
2015-01-16 11:26:53 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
A więc do mnie, dzieci wdowy! :-)

No ale ja znowu do Ciebie z tym samym: każdy rozwój polega na wykonaniu
gwałtownej zmiany. Wywaleniu do śmieci codziennej rutyny. To, co następuje
po tym- niekoniecznie jest od razu całkiem super. Jednak jest
takim...wejściem na właściwą droge. A właściwie- budowanie jej na bezdrożu.
Jezus Chrystu zrobił to w skali całego świata. Udało się. Obalono skostniałe
systemy stricte patriarchalne. Stare, skostaniłe systemy- które z natury nie
mogły się zmienić. Nowy system (chrześcijaństwo) przyniósł odrzucenie
niewolnictwa, zmianę sposobu patrzenia na kobiety (do tej pory nie były
traktowane dużo lepiej od niewolnic), pozwolił zbudować sprawiedliwą
gospodarkę (kapitalizm wolnokonkurencyjny).
A teraz...teraz to wszystko zostało podmyte przez istniejący dotąd na
obrzeżu raczej stary nurt- reprezentowany przez żydów i islam. Co dalej?
Ciekawe- jak myślisz?

Chiron
Jakub A. Krzewicki
2015-01-16 12:24:56 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Jakub A. Krzewicki
2015-01-16 12:41:41 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
husar
2015-01-15 17:47:59 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
No i dodatkowo "Baranek boży" używany bardzo często w chcrześcijaństwie.
Możliwe że to były jakieś prastare krzyżówki hybrydy. Kosmici?